Kisah KITA


Kita telah bersama warnai dunia,
ketawa dan duka seiring bersama,
waktu yg bergulir memisahkan kita,
tapi hati kita tak akan berpisah.

satu cita2 mimpi dan harapan,
selalu bersama dalam satu rasa,
rindukan selalu membayangi kita,
menjalani waktu dengan kisah kita.

bebaskan harimu dengan cintaku,
ekspreksikan dirimu dengan laguku,
satukan mimpimu dengan mimpiku,
ini kisah kita.

KISAH K.I.T.A.. :)

buat kesayangan saya..
rindu nak hang out sama2 (T_T)
p/s: sgt suka luahkan rasa melalui lirik lagu..
sbb kbykkn mcm sama ngn apa yg saya rasa.. :)

3 comments:

  1. eh. u need do correction for the title.
    not 'sikecik saya' but more better and suitable u write 'sicomey saya'. hehehe. :P

    ReplyDelete
  2. eh..eh.. si comey saya len la yunk.. hahaha.. tu pasti sy akn bubuh law dy ade blog..ngeeeeeee~

    note:eh..eh..*sindrom pnyakit bjangkit dri dak tecik.. hati2..:P

    ReplyDelete