Tag dari mama : Show me your BFF contest.. ;)

Assalamualaikum~

tgk ramai gak buat contest neh..
dan sy di tag oleh mama sy..
so, dgn berbesar aty sy mmbuat nye.. (sementara tgh rajin.. :P)
tidak mengharapkan apa2 tuk menang..
hnye mncube nasib..
law ade rezeki alhamdulillah..hehe ;)
dan kalau sy tak mng pon, tp kwn2 sy menang pon sy kire brsyukur sgt2..hehe..:)
tamau citer byk, sila tgk pix dibawah tuk mgetahui ttg contest ini dgn lebih lanjut..

untuk makluman semua, tarikh contest ini tamat pada 15/4/2011 :)



kepada tuan empunye contest: Nurulbadiah Lai

meh sini sy mmperkenal kan BFF saya, dak tecik Nuratikah Binti Zulkeffli bernombor kad pengenalan 900710-**-**** tett.. haha.. perlu isi ke? ==" saja mmperingat kn BFF sy neh lahir bln bpe.. sila lihat btol2.. bln 7 tu ek.. sgt unpredictable orgnye.. hehe.. sy pilih dia sbg BFF sy bukan sbb dy pon masuk contest ni sama.. sy pilih dy sbb dy adalah org yg slalu ada dgn saya tak kire dikala susah dan senang.. yg kkdg nye 1ketika dulu sy lupa yg dia sgt amik berat ttg sy hgga sy terkecewakan hati dy.. sy minta maaf.. itu mmg kelemahan saya.. :') (oh tertacin disitu..) dy seorang yg sgt peramah, dan cara dy buat kan sesiapa je rasa senang dpt kwn cm dy.. (kuat mnjawab pon ye..ape nak buat, nasib badan..hehe) sy da anggap dy mcm adek bradek sy sbb sy neh ank tunggal.. teringin nak rasa kasih syg sorg adek or kakak.. dy neh boleh jadi adek dan boleh gak jd kakak.. jd adek sbb dy bleh dikatakan sorg yg manja.. (mgada2 pon ada..haha :P) boleh jd kakak jugak sbb dy lah org yg slalu bg nasihat n semangat kt sy walau apa pon terjadi.. :)

mcm dia cerita, kami pnh tido sebilik, sekatil dan sebantal 1 ketika dahulu.. dan kenangan tuh takan dpt dilupakan sehingga ke hari ini.. saya sgt rindu kenangan itu.. dan sy tahu dia pon juga begitu.. kan dear? :') disaat itu jugalah kami hadapi bermacam2 dugaan.. suka dan duka, pahit dan manis, masam dan tawar bersama.. tp sume tu la buat kami lebih kenal antara 1 sama len.. pgalaman mgajar kami erti sebuah persahabatan.. sy bersyukur sbb walaupon kami sekarang da joh, tp kami masih boleh mggila, melawak, bergosip sehingga dy pon tak terlayan karenah saya.. keje tak terbuat sbb berkobar2 nak mggila ngn saya.. kami juge masih dpt keluar sama2 walaupon untuk 1hari je sbb jarak yg mmisahkan kami dri kuar lama2.. tu pon da ckup memadai bg sy.. sekarang kami lagi senang nak kongsi cerita dan masalah berbanding dulu.. sy rasa bersyukur sgt dipertemukan dgn dia.. dia adalah anugerah terindah buat saya.. saya sayang dia~ :) harap tanak terlalu berjauhan dgn dia lepas ini.. hanya itu je yg sy nak dy tahu.. :')

saya tag untuk org2 ini:
kak Alya Syaqiera
eryn
zurain zuraisha
kak bella

2 comments:

  1. hehe.. thx laina..
    tp tak mgharapkan pon mng..
    buat suka2 je..
    law nsb tu tatau la..haha ;)

    ReplyDelete