SERONOK!!!!!

Salam...
firstly nak umum kan dgn rasa bangga serta belagaknye saya mgisytiharkan yg saya sudah bebas dari segala duka yg ada lam sem neh lam keadaan yg sgt merisaukan serta gundah gelana (T_T)

risau kerana exam sy mcm hampeh je soklan n jwpn yg sy bg..
tp at least skg ni rasa ringan sket beban! yeeeeeeeehaaa~
syukur alhamdulillah..

balik pada tajuk "SERONOK!!" tu adalah kerana sy rasa sgt BAHAGIA dpt kuar hangout dgn kesayangan2 saya..
mereka yg vvvvvvvip itu terdiri daripada:
calon pertama: Nuratikah Zulkeffli @ dak tecik saya~
calon kedua: Siti Nor Aisyah @ bubu saya~
calon ketiga: Siti Nurmasyitah @ umi saya~

lam islam patot boleh kawen 4..
ni tak ckup korum..
sok2 saya tambah lg..insyaAllah..
Oh sikacak~ Opppss!!!!hehe..STOP!
jom layan gmbr jap~

saya! :D

budak kecik, driver kami.. pgganti sy.. skg sy da jd boss!:P

dgn DIA..:D

mereka yg gangster..:D

kami~
sume pic ni lam keta.. muke2 excited lam perjalanan..:D

back to story..
pada mula nye sgt buntu nak pg mana n suh dak tecik yg decide..
mula2 dy pura2 malu nak decide..
skali bila kuar cadangan HAMBEK KAU!!
demand tanak lagi tggi pulak kannnnnn....
dy decide nak p putrajaya tuk picnik di taman2 yg santek kt sana...
nak guling2 kt taman kabonye..
siap order bubu pada awalnye..
nak sandwich bagai..
disebab an sy sian kt bubu n alang2 sy kt luar masa tuh bli jela tros mknn tuk picnik sok..

idea dy tu mmg la bernas tp ada 1masalah negara yg buat an runsing nak kesana..
yela mana tak nye 1jalan pon tatau nak ke taman...
bkn takat tu je, actually tatau pon taman ade kt sana..haha..:P
sangat best la kan ronda2..
tp tape, its fun ok.. nak2 bila bersama mereka yg tersayang..:)

sy ni jd la PA sibudak kecik ni tuk usha2 kt google psl taman yg ada kt sana..
byk2 taman tu sy tgk taman wetland la yg cntek..
so decide pg ke taman wetland tuh..
gerak kol 9.15 cmtu dri rumah saya besama dak tecik..
amik bubu n umi then tros gerak mnuju ke taman wetland..

smpi sana kol 12tgh hr okeh!huh~
pnt pusing2 rumah perdana menteri..
tp akhirnye smpi gak..
smpi2 tros mula kan mukadimah ngn MAKAN DULU!! harharhar...:D
mereka sume suda lapa trmasuk saya..hehe..

pas mkn bese la an snap2..
berphotoshoot tu ADALAH HOBI KAMI SEKARANG..hehe..
ini hasil dia..

Stibenye kami di taman wetland~

sedang mencari port baik tuk bentang tikar..

posing kejap dgn budak kecik saya yg agak2 feminin masa neh..hehe.. tp saya suka! :D~

org2 yg sedang dlm kebuluran..:D

Makanan kami~
bwk je dari umh ye..:D

sdg dlm kebuluran..:D

muke budak da kenyang...haha:P

atik yg sedang khusyuk bermain bsama kerengga..hehe..

seronok tgk mereka epy.. kegembiraan mereka adalah KEBAHAGIAAN saya..:)

suka gmbr ni..sbb sy yg amik.. bkn sbb org lam gmbr..hahaha
jgn mara yea dak tecik syg..:P

kami bertiga.. dak tecik snap.. santek..:)
kesayangan saya..:)

tade keje..:P

saya yang latest!haha:P




KAMI..KAMI..KAMI DAN KAMI GEMBIRA & BAHAGIA..
ANDA..ANDA..DAN ANDA.. JGN JELEZ!HAHA:p

then btolak ke alamanda tuk sesi MENYUMBANGKAN suara..
lama kot tak karaoke sama..
sgt excited..
even mahal tp berbaloi kot sbb BANYAK GILA makanan..
ok, kerja kami tuk hari itu adalah MAKAN..MAKAN..DAN MAKAN LAGI..harharhar..




Kegilaan kami sudah kunjung tiba.. (~_~)V tmpt karaoke ni sgt cntek ok!

pabila perot dinosour masing2 da mule mengganaz..haha:D

ni lah makanan kami! banyak an?? tak cmpur ag bwh meja uh..hahaha..
mari makan..makan..dan makan!!!!!!!!!!!

mereka start mkn dlu.. kami bersnap dahulu.. bg org2 kbulur chance..haha

dak tecik mula an nyanyian dlu.. teruja habis neh!haha..
jarang kot dy yg mulakan dlu..
eh2..cm tak pernah je.. kan??

second singer..atik a.k.a umi..:D

third singer adalah saya.. smbil sy nyanyi dak terus an prjuangan mereka2 utk mghabis an makanan..burok pangai! :P

last singer adalah bubu.. ni budak paling feeling.. kerusi pon jadi mangsa..terok pangai!haha:P

saya pula menerus an pjuangan mereka yg blm selesai~huu.. pnt kot makan..

mari bgambar~

budak yg mmvirus an baby nikon saya! (T_T)

ATIK!!!!!! comel..hehe.. sory ye atik.. saya suke gmbr neh..hihi


gila sebentar besama bubu..:D

lepas karaoke~


bermanja sbntar..haha:P





kami..kami dan kami jela.. tatau nak tuleh ape da..

pas karaoke kami trus an destinasi ke taman seterusnye iaitu taman botani..
tak sangke view dy sangat CANTEK ok!
tak rugi sspe yg nak wt photoshoot tuk kesana..
pastu toksah citer lagi la kan..
SHOOT..SHOOT DAN SHOOT...KEBAAAAAABOM!!haha..
ni la antara hasilnye..

seronok mereka men air..:D

ketidaksopanan tingkahlaku berlaku disini..haha..

comel~

da mcm pintu gerbang kat mekah..hehe..


suke pic neh.. da boleh wt cover buku novel..haha

siblings! dia dah start dah..haha..

comel tak kami??:P

org depan frust sbb gmbr lompat2 dy tak bpe jadi.. org blakang tu lak terlebih excited sbb gmbr lompat dy mnjadi je.. mencik!

credit to bubu as the photographer for this pix!

holding my hands..:)




dia..dia..dan dia lagi..:)

suke pix ni!!

oh mengapa?? =="



with my siblings~ syg mereka..:)

pas shoot tuk kali terakhir ni kami pon beredar kuar dari putrajaya tuk pulang..
lagipon cuaca tak mengizinkan..HUJAN!(T_T)
mula2 kami anta bubu n umi lek kolej sbb masing2 pon da keletihan..
then dak tecik decide nak tido umah saya..
saya tak kesah..on saja! lagi seronok!!!hahaha..

tido sama2 polok2 macam dolu2..harharhar..
eh, malas la nak citer lebih2..
rahsia la kan dak tecik..haha:P

tp yang pasti hari tu rasa SANGAT SERONOK sbb da lama rindu saat2 itu..
banyak kenangan2 indah yg kita cipta dulu dan hari itu datang lagi..
BAHAGIA~
hanye tu je yg mampu dikatakan..heeeeee~
TERIMA KASIH BUAT KESAYANGAN2 SAYA..
HARAP HUBUNGAN PERSAHABATAN & KEKELUARGAAN KITA NI KEKAL SAMPAI BILA2..
TUHAN TOLONG JANGAN PISAHKAN KAMI..:)
TERIMA KASIH ATAS KURNIAAN YANG TAK TERNILAI DARIMU INI YA ALLAH..
SAYANG KAMU SEMUA!!!

p/s: ada masa nnt kita kuar lagi mcm ni k.. rndu mo hangout dgn mama skali..:)

Wassalam..

4 comments:

  1. haihh semua dah sehat2. kak mas tu nape x membesar mcm kita. haha. korg .. bkn main bam lg ea... bila nk bwk akk lak jln2. hihi.

    ReplyDelete
  2. hahaha.. bahagia.. sihat la..hehe..
    kak mas tu tak pat nak wtpe dah..
    padahal dy yg ober mkn je kt tmpt karaoke tuh..
    tp dy tak ober lak nak mmbeso nye..
    kak noma dtg la sni.. kte jln sesama..
    kamu joh sgt lorh..:(

    ReplyDelete
  3. dak tecik. thanks for the days. im so happy. :)

    ReplyDelete
  4. my pleasure dear..
    thx kt sume yg terlibat tmasuk bby nikon saya..hehe:)

    ReplyDelete