..ketidaksangkaan..


..Assalamualaikum..

hr ni sje mncapap(enterprame) kt blog nih..
hehe..
cz nk btau..
setelah sekian lme duk ngn dak tecik..
bru thu yg hr ni rupe2nye "baru 1thun ka
mi knl"
mcm da lme knl je rse..
hahah..
da mcm adk bradk da..

xtually "xtahu" pn yg kami knal bile tarikhnye..
seigt kami..
mse tuh kami mule2 knal ngn chatroom je..
ngn "conference" kt ym tuh kmi knal oke..
but sblm tu pnah nmpk die..
cume xtgur je..
klas pgajian malaysia kot..

ke pgajian islam..
xbpe nk hengat..
haha..
al maklum la..
aku ni pyh tgur org yg aku xbpe knal..
segan kot..
hahaha..
skg ni hambek ko!!
siap men wrestling ag..
hahah..

afta chat kt ym..
ade 1hr tu kami jmp kt library..

mse tuh kami mo stdy..
wt la stdy group ngn k.mas (umi), k.ecah(ibu) n wan..
kbetulan smpi2 ngn ibu jek tgk umi tgh duk nyembang ngn mama n eka..
tp kn..
mse tu sgan gak la kn..
ini ke EKA yg aku knal kt ym..
haha..
ok la org die..
cume aku je sgan sket..
mse tuh..
aku lg rpt ngn ibu n wan dri mreka2..
cz aku knal wan dlu lam kolej ni..

then knal ibu..
tu pn aku rpt ngn ibu cz mse tuh sain attendance...
aku nmpk no.ic die 890705.......
aku bleh lak p tnye die..
"akak lahir 7mei ek"??
soklan skema tuk msuk jarum konon2 mo knl org la..
hahah..
so dri situ kami mule rpt cz klas pn sme.
.
hehe..

back to story pknalan ngn dak kcik neh plak..
mse tuh kami da mls nk stdy kot..(stdy ke??haha)
then wan bkk la muvee citer antu..
the grudge kot..
yg ju-on tuh..
eka ngn umi pn smangat la tgk..
dri situ la aku mule brsuare..

hahaha..
then eka lak mse tuh duk heboh mo amik pix..
die pggl aku amik gmbo ngn die..
haha..
agk keseganan gler mse tuh..
nsb die pmpuan..
kurg sket la kn keseganan tuh..

sjak dri tu kami mule knal n rapat..
afta stdy kami sume lapo..
decide nk p mkn roti canai..
so g la mkn rmai2..
eka la org plg bising mse tuh..

haha..
now i'm really knows her..
die mmg friendly la..
sspe je knal die rse selesa la knal die cz dri mule knal die erti "sombong" mmg xpnah ade lam dri die..
len la mcm sy ni kn..
org xknal lg da kate sy sombong..
haha..
pdhal mereka2 xthu prangai sy cmne ag..

btol x dak tecik???

jom lyn gmbr kami mse mule2 knal..
byk knangan yg xdpt sy lupekn smpi hr ni..
huhu..


..ni la muke segan sy mse mule2 knal die..

p/s: pix ni d ambil mggunekn kamera fon dak tecik yg suda d msuki virus yg bukan d sbbkn sy yea..haha..da jd knangan da fon tuh..

kte lyn gmbr afta da lme knal plak..

..ini pix stelah bru sthn knal..xsgke btol..mcm da lme je knal..huhu

p/s: sy thu tarikh kami knal da sthun bru hr ni ketika sy duk mnaip ni..haha.. cz pg td pas sbuh duk belek2 gmbr bru sedar tarikh hr ni 17NOVEMBER adlh tarikh pkenalan kte dak tecik oi..

itu yg jd ketidaksangkaan..

hehe..
apepn sy brsyukur sgt2 cz dpt knal dy..
epy cz d pertemukn ngn dak tecik..
die byk mgajar sy mcm2 la..
dri segi cara btudung, kegilaan, kesopanan dan kesusilaan..
thx a lot dak tecik!!
hahaha..
smpi sni jela hujah sy..
(sgt sengal)
cek doakan hbungan kte sume kekal smpi bile..
mntk2 joh la dri sgala slh phm..

kpd ibu,umi n mama sy mnta maaf cz sy x igt sy knal kamo sume bile..
hehe..

lastly SAYANG KAMOO SLALU DAK TECIK!!..
hehehe..(muke malu..hihi)


..wassalam..

2 comments:

  1. syg..
    thx ea 4 dis entry..
    sgt malu nie..
    hahaha..

    sonok knl kamo jgk..
    cayang sama kamo..
    =)

    thx 4 d'moment..
    mmmuuaahhhxxx...
    ;)

    hope frienship kite kekal selamanya..
    ;)

    ReplyDelete
  2. hihihi..
    ur welcome dear..
    ttibe je cek trigt that moment..
    haha..
    yup, hope our friendship will last forever..
    mmmuuuuaaaahhhxxxxx!!!

    ReplyDelete