Tag dari bubu~ :)

Assalamualaikum~

actually tak pnh pon wt tag2 neh even agak byk kali la kene tag..
sory ye kawan2..
di sebab "M" saya tu ag besa kt atas paler saya ni dari "R"..haha..
len kali insyaAllah sy cube wat..
tp tak jnji la ye.. :D
kali ni saya rasa saya byk sgt masa terluang n tade keje so saya buat gak la tuk bubu..hehe..

p/s: len kli tag la sy time2 coti cmni..insyaAllah sy buat..haha.. *bajet cm feymes je nk ckp cmtu kan* :P

ni jwpn saya.. bubu, sila baca btol2.. haha:P

1. Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu tuu.
Nama saya sbnr NAWAL BINTI IZAHAR BIN OTHMAN.. tapi lam ic saya nama abah saya kene tukar jd IZHAR disebab an org yg buat ic sy tu buta gak nye.. ke tak reti eja ke ape tu sy tatau la.. =.=

2. Kamu suka warna pink tak?
Suke gak la kaler pink neh.. ekot mood je sbnrnye.. rasa2 nak jadi pmpuan sy suke la kaler pink.. rasa2 nak jd gengster sy tuka kaler jd merah atau itam..hahaha *boleh ke cmtu?* =="

3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni apa kamu nak cakap dengan dia?
Saya nak kata sy rindu gila kat dia!!!!!!!!! rindu nak gado2 ngn dy.. rindu nak bahan dy secara pukal ngn atik.. rindu sikap dy yg always caring ttg saya.. kamu MESTI TAHU yg saya sayang kamu tau!!! kamu KAKAK saya smpi bila2.. hope our relationship will last forever.. ;)

4. Siapa paling comel? MaherZain atau kamu?
Lorh.. soklan tak brutal btol la.. mesti la wa lg comel.. cube la pilih artis yg *setanding* ngn kechumelan saya.. ade ke maher zain nak dicompare an ngn saya.. *blagak gila siot!* hahaha

5. Mana lagi sedap, kek atau aiskrim ?

Ice Cream la.. saya nak btau tros trg neh.. saya TAK SUKA mkn kek sbnrnye.. hehe..

6. Bila tarikh lahir si pemberi taggie ni? ( Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)
alahai.. soklan cm ni bakal anak saya pon leh jwb neh..haha *tak beragak* msti la 7 mei 1989.. dy kan kakak saya.. msti la bday dkt2 ngn adek dy.. :P

7. Ain Maisarah, siapakah dia ?
ni pon nak tanye den ka?? Ain maisarah tu kan org yg mula2 anta saya pg skolah tadika dlu.. dy la yg jadi drebar bas saya.. takan bubu tatau??adeh.. =.="

8. Ceritakan sejarah kamu membuat blog. Ikutlah sampai perenggan pun.
tade sejarah pon tuk blog neh.. cume sbg luahan aty je.. kkdg nak luah kt blog pon maleh.. sbb bukan ade org baca pon..hahahahaha:P

9. Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya(pemberi taggie ini) beri apa kat kamu?
Kamera nikon D90 beserta lens 15-300mm, letop APPLE, Ipad, Iphone, Iradio, Ibanglo, Ibaik, Icomel, Idahnaikgila..haha.. (mepek je ye bubu).. saya cume nak kasih syg sorg kakak.. sbb sy tade kakak.. saya cume nak dy jadi org yg sntiasa ada ngn saya sama ada diwaktu suka dan duka saya.. ;)

10. Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ya!
Si bubu semula (kalau larat)
Si budak kecik (kalau mampu)
Si atik (Perlu!)
Si mama (1kemestian)
Si Kecik erryn (wajib!)
Siapa2 jela nak buat.. anggap je sy yg tag..hahahaha:P

4 comments:

  1. hahaha..miss u too..i always be ur sister..n i hope too that our relationship r never end 4ever..:P

    ReplyDelete
  2. adeh. mepek jek jawapan dak tecik nie. gelak guling2 saya tau. hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha.. sy baca balik pon ase nak guling2.. bkn slalu pon wt statement cmtu kan.. :P

    ReplyDelete